Веб-квест

Увага! Знову КВЕСТ!

З нагоди Дня Безпечного Інтернету розпочинаємо Веб-квест! 3 сезон!
Готові??




Доброго дня, учасники квесту!

До вашої уваги відповіді та ознайомтесь з таблицею попередніх результатів. (завдання 1,2,3)
Завдання 5. Відповіді
У листопаді 1962 через дефіс, який був пропущений в комп’ютерній програмі, довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери.  ( 1+1+2)
Яскраві приклади того, як із програмної помилки можуть бути втрачені мільйони:
5 грудня 2010 року ракета-носій "Протон-М" з трьома супутниками "Глонасс-М" - російський аналог GPS, впали в Тихий океан через помилку в формулі обчислення ваги пального.
У 2005 році було відізвано з виробництва 160 тыс. гібрид Toyota Prius 2004 року випуску і початку 2005 р. Проблема полягала  в тому, що машина могла в будь-який момент зупинитися і заблокувати.


У травні 2008 року Chrysler відізвали  24535 автомобілів Jeep Commanders 2006 року випуску. Причина - програмна помилка в модулі управління автоматичною трансмісією. Збій призводив до безконтрольної  зупинки двигуна.
Використані ресурси:
https://www.viva64.com/ru/b/0512/


Завдання 4. Відповіді
1.     Соціальні мережі
2.     Вперше термін було запропоновано в 1954 році Дж. А. Барнесом 
3.     Фейсбук, Інстаграм

4.     У феномені малого світу висувається гіпотеза про те, що ланцюг соціальних знайомств, який з'єднує одну довільну людину з іншою довільною людиною будь-де у світі, взагалі кажучи, має малу довжину. Ця концепція призвела до появи відомої фрази про шість ступенів віддалення, після проведення експерименту під назвою «малий світ» психологом Стенлі Мілгремом, який встановив, що двох випадкових громадян США можна з'єднати через максимум шістьох знайомих. У поточних експериментах в Інтернеті продовжуються дослідження цього явища, включаючи експерименти в університеті штату Огайо Проект Малий Електронний Світ та Колумбії Проект Малий Світ. Станом на 2005 рік ці експерименти підтвердили, що достатньо приблизно від п'яти до семи ступенів віддалення, аби з'єднати будь-яких двох людей в Інтернеті.
Використані джерела: 

Завдання 3. Відповіді
1.   «Робот Одісей». Майк Уоллес, Леслі Грімм (як варіант компанія The Learning Company)
2.   Ідея гри полягає в тому, щоб змоделювати багатогранну складність світу з допомогою найпростіших елементів. Тобто написати складний код за допомогою простих команд ((AND, OR, NOT).

3.   1940 — найперша комп’ютерна гра та найперший ігровий автомат Nimatron.
Використані ресурси:


Завдання 2. Відповіді
Відповіді:

  1. Географічні карти або геосервіси – 1б
  1. Однією з перших вважають карту складену Птоломеєм, на ній вперше нанесено географічну сітку. 


Піонером у створенні геосервісів вважається  Google (2005 р)

Ось перелік деяких геосервісів. (Достатньо було просто назвати J
http://mapia.com.ua – Проект Mapia представляє собою простий і корисний сервіс – це актуальна карта України з можливістю пошуку по адресах і категоріями. Використовуючи меню «Категорії», користувачі швидко знаходять супермаркети, банкомати, клуби і ресторани, кінотеатри, пам’ятки, а також є можливість  отримати детальну інформацію про них.
Google Maps
(Гугл Мепс) -Збірна назва для додатків, побудованих на основі безкоштовного картографічного сервісу та технології, що надаються компанією Google за адресоюhttp://maps.google.com/. Сервіс представляє собою карту і супутникові знімки всього світу (а також Місяця і Марса). З сервісом інтегрований бізнес-довідник і карта автомобільних доріг, з пошуком маршрутів, що охоплює США, Канаду, Японію, Гонконг, Китай, Великобританію, Ірландію (тільки центри міст) і деякі райони Європи.
WikiMapia
http://wikimapia.org – Проект, який об’єднує інформацію Google Maps з технологією ВікіВікі. Переглядаючи карту WikiMapia, користувач бачить об’єкти, обмежені рамками, і може отримати текстовий опис для кожного. Редагування текстів і виділення нових ділянок карти доступно будь-якому відвідувачу сайту. Об’єкти також позначаються тегами, в режимі пошуку з’являються лише ті з них, в описі яких присутній даний тег. Шар позначок Wikimapia можна підключити до програми Google Earth.
Google Earth
Google Earth – Окрема програма, яку можна безкоштовно завантажити з сайтуhttp://earth.google.com/ і використовувати тривимірну модель Земної кулі на локальному комп’ютері. За умови постійного підключення комп’ютера до Інтернету програма надає більше можливостей для роботи з моделлю. Дозволяє переглядати знімки земної поверхні, збільшувати і зменшувати масштаб і будувати маршрути пересування. Її перевагою є тривимірне відображення земної поверхні (з урахуванням рельєфу), можливість спостереження під довільним кутом (а не тільки прямовисно зверху), поступове уточнення зображення під час завантаження більш детальних фотознімків (немає необхідності чекати перед «білими плямами», як в Google Maps) , можливість плавної зміни масштабу (а не просто вибору з декількох наперед визначених значень).
Yahoo! Maps
Yahoo! Maps – бесплатный картографический сервис, предоставляемый компанией Yahoo! по адресу http://maps.yahoo.com
Панорамио
Панорамио – http://panoramio.ru/ . Поєднує можливість зберігання фотографій і прив’язки їх до певної точці місцевості, а також можливість здійснювати пошук географічних об’єктів з використанням сервісу Гугл Мепс
AskCity
AskCity – http://city.ask.com/city Локальний пошукач AskCity об’єднує в собі путівники по різних містах, географічні карти, систему замовлення квитків і веб-пошук. Користувачі AskCity, наприклад, можуть знайти ресторан в потрібному районі того чи іншого міста і зарезервувати в ньому столик або замовити квитки в найближчому кінотеатрі на новий блокбастер. Крім того, новий сервіс дозволяє планувати маршрут руху між десятьма пунктами. Всі функції AskCity доступні через єдиний інтерфейс. У лівій частині головної сторінки служби розташовано меню, через яке користувач може визначити пошукову категорію, наприклад, події або карти, і потім ввести запит.
Геологічна карта-глобус
Глобальна інтерактивна геологічна карта-глобус http://www.onegeology.org/ – містить всі відомі на сьогодні сировинні родовища світу. Карта створена вченими їх різних країн світу. Роздільна здатність нової картки – 1 сантиметр на 10 кілометрів світової поверхні. Завдяки такому вирішенню всі бажаючі можуть переглядати геологічні родовища і проводити свої дослідження. Карта постійно оновлюється.

Використані ресурси:


Завдання 1 .Відповіді:
1.                Кі́борг  - 1 б
(скорочення від «кібернетичний організм») у медицині — біологічний організм, що містить механічні або електронні компоненти; у науковій фантастиці, зокрема, кіберпанку, — фантастична істота, напівлюдина-напівмашина, андроїд.
2. Уперше термін ужили Манфред Клайнз і Натан Клайн 1960 року в статті про переваги саморегульованої механічної системи в космосі. – 3 б
3.Фантастичний роман Мартіна Кайдіна «Кіборг» (1972)Оповідання Айзека Азімова «Двохсотлітня людина»; 1984  фільм «Термінатор»; 1987 — фільм про кіборгів «Робот-поліцейський»;  1996 — у книзі «Рібофанк» Пола Ді Філіппо проводиться ідея, що альтернативу кіборгам в майбутньому можуть скласти трансгени — генетично модифіковані люди.   -2 б
(Сучасний фільм «Кіборги», «Аеропорт» популяризують значення терміну Кіборги в іншому контексті)
4. З вересня 2014 року в українських засобах масової інформації та соціальних мережах поширюється вживання терміну кіборги як назви українських вояків  захисників донецького аеропорту під час війни на сході України
Українських бійців, які захищали донецьке летовище, за стійкість, безстрашність і непереможність прозвали «кіборгами». Вперше їх так назвав один з сепаратистів, який намагався пояснити, чому проросійські бойовики так довго не можуть захопити аеропорт.
Нагороди

6 жовтня нагороджені указом Президента України:
·                    молодший сержант Дашевський Сергій Сергійович
·                    старший солдат Дрюченко Артем Миколайович
·                    старший сержант Зінченко Сергій Миколайович
·                    капітан Колодій Сергій Володимирович (посмертно)
·                    капітан Кулигін Олег Борисович (посмертно),
·                    солдат Логвін Максим В'ячеславович,
·                    старший солдат Малишко Роман Вікторович,
·                    сержант Молокоєдов Олександр Іванович,
·                    солдат Рябуха Тарас Михайлович;
·                    21 жовтня — старший лейтенант Панкратов Костянтин Валерійович.

Використані ресурси:

Завдання 5
Відповіді надсилати до 05.03.2019 р. до 23.00

Останнє запитання, друзі! Перший учасник,  який надішле правильну відповіді отримає додатковий 1 бал.

Перед вами зображення. Ці зображення пов’язані однією подією.

Назвіть цю подію. (1 б)
Вкажіть дату цієї події. (1 б)
Вкажіть причину, яка призвела до такого ходу цієї події. (2 б)
Наведіть приклад ще одної події, яка має  схожі причини з даною.  (2 б)
Успіхів! Чекаю відповідей!

Завдання 4
Відповіді надсилати до 28.02.2019 р. до 23.00

Найбільша брехня XXI століття — «Я прочитав і приймаю умови угоди користувача» …(знайдено на просторах мережі)

     Ми усі мріємо про ідеальний світ, ідеальних людей, ідеальну зовнішність. У теперішній час люди  своє ідеальне життя презентують за допомогою постів та фотографій  використовуючи певні «Інтернет-програми», які допомагають друзям, бізнес-партнерам або іншим особам спілкуватись та встановлювати зв'язки між собою, використовуючи певний набір інструментів.
    В Україні стрімко та динамічно формується масова Інтернет-аудиторія та специфічне … середовище. За даними Міжнародної консалтингової компанії Україна, поряд з іншими країнами СНД, є світовим лідером за темпами збільшення аудиторії «Інтернет-програм”: щорічний приріст становить близько 30 %, і на сьогодні налічує понад 8 млн осіб.
    Тим часом поринаючи з головою у віртуальне життя користувачі вкрай рідко замислюються про власну безпеку та загрози досить реального характеру.  

1.     Вкажіть, яка структура криється під назвою «Інтернет-програма»? (1б)
2.     Вкажіть коли та ким вперше був вжитий даний термін. (2б)
3.     Назвіть дві достатньо популярні «інтернет-програми» що мають одного власника. (2б)
4.     Поясніть феномен «Малий світ»? (2б)
5.     Своріть мем, демотиватор, картинку, в якій сформоване одне з правил безпечного користування «Інтернет-програмами» (4 Б )


Завдання 3
Відповіді надсилати до 22.02.2019 р. до 23.00


«Я думаю, що в майбутньому все, а не тільки програмісти будуть пов'язані з елементами програмування», - вважає Марк Цукерберг.
Програміст – одна з найбільших затребуваних професій, а вміння програмувати - значна перевага для будь-якого резюме. Вміння складати алгоритми та логічно мислити – вміння які потрібні людям не тільки у цій професії. Інтерес до техніки і жагу до розваг поєднали розробники ігор. І якщо ви думаєте, що вам все під силу. То дозвольте вас здивувати!
Гра, що  вийшла у 1984 р., має титул найскладнішої комп'ютерної гри всіх часів. Вона  пропонує декілька рівнів складності: середній, важкий, дуже важкий. Неможливий, неможливий -2.  До наших днів гру змогли пройти лише 13 учасників.
1.     Назвіть гру та її розробників. (2б)
2.      В чому секрет даної гри? Чому так мало учасників її змогли подолати? (1б)
3.     Назвіть найпершу комп’ютерну гру та найперший ігровий автомат ( 2б)

4.     Створіть рекламу вашої улюбленої гри (3 б)

Можна використовувати відомі вам способи та сервіси


Завдання 2
Відповіді надсилати до 18.02.2019 р. до 23.00

Відповіді на запитання 2 можна відсилати до 23.00 19.02.  Спочатку вказувати своє імя, потім  відповідь

Людину роблять щасливою три речі: любов, цікава робота і можливість подорожувати 
І. Бунін

Зараз, щоб відвідати навіть віддалені куточки земної кулі, зовсім не обов’язково вирушати в тривалу подорож. Піднятися на найвищі вершини, пропливти глибинами океану, побачити виверження вулкана і навіть стати свідками цунамі вам допоможуть різноманітні джерела географічних знань. У всі часи Вони були в ціні. Для когось – це запорука успішного бізнесу, для інших – великі пригоди та можливості. Сьогодні ж їх значущість аніскільки не зменшилась, хоча отримуютьь дещо інший вигляд. Завдяки Інтернету та цим сервісам кожен може відчути себе Магеланом.
1. Про що йде мова? (1б)
2. Назвіть піонера в створенні цього напрямку та декілька інших сервісів (2б)
3. Створіть власний ОБЄКТ використавши один з сервісів та не менше 3 фото.  (4б)

Відповіді можна відсилати на пошту  olesja.blik@gmail.com .


Завдання 1.
Відповіді надсилати до 14.02.2019 р. до 23.00

Відповідь повинна бути чіткою, зрозумілою і лаконічною. Оформлювати відповідь потрібно у формі після запитання

Людина Х

Зростання залежності людини від механізмів, а також заміна органів механічними пристосуваннями створює умови для поступового перетворення людини в Людину Х.

Цей термін Людини Х запровадили у зв'язку з концепцією розширення можливостей людини для виживання поза Землею.

Лише після десятиліть творення ця Людина Х може легко пересуватися у просторі, має складну і сучасну систему орієнтування та розпізнавання об’єктів, грає на музичних інструментах, літає в космос, про них знімають кіно та пишуть книги!

Проте, у сучасних українських історіях цей термін має інше значення.Словник сучасної української мови та сленгу «Мислово» визнав  термін Людини Х  словом 2014 року, яке стало чи не єдиним серед найважливіших слів того року із позитивним значенням, хоча і змінило своє початкове значення.

1.     Про що йде мова? Назвіть термін.(1 б)

2.     Вкажіть рік та науковців, які запровадили даний термін.(3б)

3.     Назвіть фільм чи художній твір у якому є популяризація даного терміну.(2б)

4.     Поясніть зміну значення терміну у 2014 р. та назвіть декількох людей, яких заслужено називають цим прізвиськом. (3 б)








Розпочинаємо 11.02.2019 р.

Терміни проведення Веб квесту:

1 завдання:11.02.-14.02
2 завдання: 15.02.-18.02
3 завдання: 19.02-22.02
4 завдання:24.02 -28.02
5 завдання:01.03-04.03

1.Веб-квест триватиме 3 тижні.
2.Завдання будуть розміщені через кожні 4 дні.
Підведення підсумків відбудеться у березні.
3.Відповіді на завдання прийматимуться 4 дні. Якщо учасник(и) не встигли надіслати вчасно відповідь, вона не буде зарахована. 
     Завдання буде містити в собі декілька запитань. Відповіді на які учасники можуть знаходити в додаткових ресурсах, памятаючи звичайно про БЕЗПЕЧНИЙ пошук в Інтернеті, протягом вказаного часу. Відповідь ви повинні надіслати не пізніше останнього дня даного завдання
Якщо виникли запитання пишіть на ел.адресу: olesja.blik@gmail.com 
4. Якщо з певних причин Ви не надіслали відповідь на одне із завдань, продовжуйте роботу у наступних етапах.
5. Кожне завдання веб-квесту оцінюється в балах, критерії оцінки до завдань.
Результати кожного завдання Ви будете бачити у створеній загальній таблиці "Результати"

6.Переможці визначатимуться за більшою кількістю набраних балів.


Результат пошуку зображень за запитом "квест"






!!!Відповіді на запитання!!!
Завдання 2 
Ніхто інший не зробив такого самого внеску в нашу перемогу у війні
У.Черчілль 
1.     Мова йде про Алана Метісона Тьюрінга, англійського математика, логіка і криптографа.  Предметом його дослідження був штучний інтелект.
2.     У 1936 році Тьюрінг запропонував проект простого пристрою, що має всі основні властивості сучасної інформаційної системи: програмне керування, пам'ять і покроковий спосіб дій. Ця уявна машина, що отримала назву "Машина Тьюрінга", використовується в теорії автоматів або комп'ютерів.
3.     Роботи Алана Тьюрінга зі створення перших ЕОМ і розвитку методів програмування мали неоціненне значення, давши основу для більшості досліджень у галузі штучного інтелекту. Він вважав, що комп'ютери, зрештою, зможуть мислити як людина і в 1950 році у статті "Обчислювальні машини і розум" запропонував просту перевірку, відому як тест Тьюрінга, що оцінює здатність машини мислити: ЕОМ під час розмови з людиною мала переконати її, що вона - не машина, а жива людина. 7 червня 2014 року програма, створена українським програмістом Євгеном Демченком та російським інженером Володимиром Вєсєловим стала першою в історії, якій вдалося пройти тест Тьюрінга і переконати 33% членів журі, що з ними спілкується не комп'ютер, а реальна людина - 13-річний хлопчик з Одеси Євген Густман.
4.     Віртуальний співрозмовник (бот-консультант) - це фахівець технічної підтримки, який є доступним цілодобово і миттєво відповідає на запитання користувачів. Він спілкується на природній мові. Він може не тільки допомогти щось знайти на сайті, а й запропонувати корисну для користувача інформацію або товар. Бот зберігає задані йому запитання. Завдяки цьому власник сайту може дізнатися, що шукають на сайті, чого бракує, що можна покращити, яка аудиторія клієнтів.
Програми віртуальні співрозмовники:
І безліч співрозмовників у соціальних мережах, які називаються Бот-повар, кіно-Бот, оптиміст-Бот… Таких ботів дуже багато. Хоча більшість людей вважає, що інтернет переважно відвідують люди, це не так. Нещодавнє дослідження виявило, що 61,5% інтернет-трафіку генерується за допомогою автоматизованих програм - ботів
5.     Ім'ям Тьюрінга названо щорічну премію Асоціації обчислювальної техніки. Алан Тюрінг згадується в історичному романі "Криптономікон" Ніла Стівенсона і фігурує в романі Роберта Гарріса "Еніґма" та став прототипом головного героя Тома Джеріко в однойменному фільмі. Відомий письменник-фантаст Гаррі Гаррісон у співавторстві з американським ученим у галузі штучного інтелекту Марвіном Мінскі написав роман "Вибір за Тьюрінгом". На честь математика названо астероїд 10204 Тьюрінг. 23 червня 2012 року, через 100 років з дня народження Тьюрінга, на сайті google.com логотип було замінено зображенням обчислювальної машини, що зчитувала і записувала двійковий код на стрічку.
У 2011 році BBC було створено напівдокументальний фільм "Дешифровщик. Історія Алана Тьюрінга", а в 2014 році відбулася прем'єра художнього фільму "Гра в імітацію".

Використані ресурси:
Ковалець К. Алан Тюрінг - батько теоретичної інформатики та штучного інтелекту / Катерина Ковалець. // Інформатика. – 2015. – №11. – С. 31–33.
Найкращі хмари

1 завдання:
1. Мова йде про технологію Wi-Fi.
      Це технологія передачі  цифрових потоків даних по радіоканалах. WiFi - це сучасна бездротова технологія з'єднання комп'ютерів в локальну мережу і підключення їх до Internet.
    Зазвичай схема Wi-Fi мережі містить не менш однієї точки доступу та може легко масштабуватись.
    Також можливо підключення двох клієнтів в режимі точка-точка (Ad-hoc), коли точка доступу не використовується, а клієнти з'єднуються за участю мережевих адаптерів «напряму». Точка доступу передає свій ідентифікатор мережі (SSID) з допомогою спеціальних сигнальних пакетів на швидкості 0,1 Мбіт/с кожні 100 мс. Тому 0,1 Мбіт/с — найменша швидкість передачі даних для Wi-Fi.
2. Під час Другої світової війни Хеді Ламарр проявила себе як вчений і разом зі своїм другом композитором Джорджем Антейл, а саме у 1942 р. запатентувала систему управління торпедами, а також секретні системи зв'язку, що включають передачу помилкових каналів на різних частотах. У той час ці патенти не були реалізовані, але потім стали основою для зв'язку з розширеним спектром, і сьогодні використовуються всюди: від мобільних телефонів до Wi-Fi і GPS.
Винахід прийняли в бюро патентів, однак американський флот відкинув проект через складність в реалізації. Через півстоліття саме на системі "стрибаючих частот" або "псевдовипадкової перебудови робочої частоти" утворилися такі види передачі даних, як мобільний зв'язок GSM і Bluetooth. У 1997 році Хеді Ламарр офіційно нагородили за відкриття - актриса відмовилася з'явитися на церемонію і лише передала аудіозапис свого вітального слова.
3.  На честь актриси 9 листопада названий Днем винахідника в багатьох німецькомовних країнах.


5 запитаання 

було не важким, проте з ним повністю не справився ніхто.

4 питання

У завданні потрібно було створити новину, і знайти фейкову. Багато з вас справилися на відмінно, дехто просто розказав одним рядком. 

3 питання 

 Питання про фільм було легке, але компютерну графіку назвали не всі. Історії кінематографу дуже різні,  проте мало хто згадав 3D.



2 запитання

Питання про Алана  Тюрінга. Напевно не такий важливий був сам автор, як його дослідження. Напевно кожен третій, хто сидить в чаті (не здивуюсь, якщо в вк також) навіть не підозрює з ким розмовляє. Насправді живе спілкування набагато важливіше та краще. А штучний інтелект ставить перед людьми багато невідомого та невизначеного. 
Багато з вас плутали віртуальних співрозмовників з програмами для обміну повідомленнями. А хмари! Було ДУЖЕ багато цікавих та оригінальних. обовʹязково покажу...



1 запитання. 

Саме запитання для мене  було цікавим. Я про нього всім розказувала, шукала ще щось незвичне. Цим запитанням я хотіла вам показати, що не обовʹязково бути вченим, щоб придумати якусь геніальну річ. Так, як у відповіді на запитання актриса кіно винайшла методи для керування  ракетами.
На мій подив правильні відповіді давали більше 5-ти  класники ніж 10 кл., до прикладу, напевно вони мають підтримку старших, а старшокласники надіються самі на себе.) Та все ж, правильних відповідей було багато і це мене тішило.. . . . .

Шановні учасники Веб- квесту!

Нарешті закінчилася наша подорож павутиною. Я отримала дуже багато відповідей. Перевірити усі та скласти таблицю займе трохи часу, тому постараюся як найшвидше. Орієнтовно 4 дні. )
 Хотілося б почути від вас ваші враження та коментарі. Чи вдалий був квест? Чи не важкі запитання? Навіть чи потрібна була допомога? Електронна адреса залишається тією ж. 
Свої коментарі і враження я буду писати кожен день. 
Дякую за розуміння і участь!

Шановні учасники квесту! Прошу звертати увагу на УСІ елементи у пазлі.

Завдання 5
Увага! Це завдання - фінішне та оцінюватиметься на швидкість! 
Відповіді приймаються
до 21.03, 20.59 год. 


Хоча це завдання на швидкість виконання, виграє найповніша і тоді вже найшвидша відповідь. Отже, перейдіть за посиланням та зберіть пазл

1.       Зробіть скріншот (картинку екрану) зібраного пазлу. (2б)
2.        Назвіть особу яка зображена на фото і її досягнення.(2б)
3.       Поясніть як поєднуються  ці об’єкти (1б)
4.        Назвіть 5 відомих на сьогодні "результатів об’єднання" (5б)


Завдання 4

Відповіді приймаються до 16.03. до 20.59 год

Хакери-аматори атакують машини, а справжні профі націлюються на людей.
Брюс Шнайдер

Бодай де завгодно зараз є швидкісний Інтернет, а кількість користувачів соціальних мереж зростає з кожним днем. З такою ж силою зростає кількість інформації, яку ми читаємо і поглинаємо. Існують відверті підробки, які ми бачимо і не можемо стримати сміх. Проте є й такі, в які ми віримо, розсилаємо друзям і розповідаємо про них родичам. Вірусний контент містить у собі майже 100% брехні, або правду, яку перевернули з ніг на голову. І це робить їх такими популярними. Ви хоч день жили без "Неможливо повірити, але.." або "Це просто неймовірний спосіб від...". І це тільки те, що лежить на поверхні.

1.   Перевірте цю новину. Вона справжня чи фейкова? (1 б)
2.  Назвіть принаймні 5 інших способів обману в мережі. (5 б)
3. Знайдіть 1 неправдиву інформацію та спростуйте її (2 б)
4. Створіть свою фейкову новину. (вказати використанні ресурси) (2 б)




Завдання  3

Відповіді приймаються до 11.03 до 20.59 год

«Час і простір у кінематографі»
Цей голівудський фільм вийшов на екрани у 1982 році.  Це   перший в історії кінематографа фільм, персонажі якого були майже повністю створені на комп'ютері.   Сьогодні постійно змінюються межі свідомості і уявлень, з’являються нові засоби відтворення суб’єктивного світу людини на екрані.

- Про який фільм йде мова? (1 бал)
- Розкажіть про особливості створення  цього фільму? (3 бали)
- Назвіть розділ науки який вивчає методи використані у фільмі? (1бал)

- Подайте історію розвитку цієї науки у вигляді ланцюжка фільмів (презентація довільна)  (5 бали)


Завдання 2
Відповіді приймаються до  6.03. до 20.59 

Ніхто інший не зробив такого самого внеску в нашу перемогу у війні
У.Черчілль



    Перед вами хмара тегів, в якій захований певний персонаж. У 1936 році Він запропонував проект простого пристрою, що має всі основні властивості сучасної інформаційної системи: програмне керування, пам'ять і покроковий спосіб дій.
   Він вважав, що комп'ютери, зрештою, зможуть мислити як людина і запропонував просту перевірку, відому як  «Х», що оцінює здатність машини мислити.
Так  часто спілкуючись в мережі ми і самі можемо стати жертвами обману машини, нічого при цьому  не підозрюючи.

1.     Назвіть ім’я вченого про якого йде мова та предмет його дослідження. (2б)
2.     Назвіть назву проекту простого пристрою який він запропонував та який сьогодні використовується в теорії автоматів або комп'ютерів (1б)
3.     Про яку перевірку «Х» йде мова і чи були умільці які змогли її пройти? (4б)
4.     Назвіть принаймі три програми яких можна назвати «віртуальними співрозмовниками». (3б)
5.     Подайте назви творів та фільмів в яких  фігурує даний Вчений у вигляді хмари тегів. (5б)

Для створення хмари тегів, Ви можете скористатися одним із наступних сервісів:
1.            http://www.tagxedo.com,
2.            http://www.wordle.net/,
3.            http://worditout.com/word-cloud,
4.            http://www.tagcloud-generator.com/,
5.            http://tagul.com/
6.            http://tagcrowd.com/.
Для перевірки зробіть скріншот екрану

Завдання 1.

Відповіді приймаються до 2.03. до 20.55 год.


Зараз важко уявити наш світ та спілкування у мережі без цієї технології. Саме завдяки цій технології  користувачі мають свободу переміщення не лише в межах кімнати, але і по всьому світу. В той час коли ця технологія була запатентована  вона не була реалізована, але потім стала основою для зв'язку і сьогодні використовуються всюди.

1.    Назвіть технологію про яку йде мова та принцип її дії. (2 б)
2.    Назвіть автора,  рік у  якому був запатентований прототип цієї технології  та  мету  (для чого). (4б)
3.    Назвіть день  який названий в честь винахідника. (2б)


Відповідь повинна бути чіткою, зрозумілою і лаконічною. Оформлювати відповідь потрібно у документі Microsoft Word під назвою номер завдання (Н-д: Завдання 1) і прикріплювати додатком до листа.


Терміни проведення Веб квесту:

1 завдання:27.02.-2.03
2 завдання: 3.03.-6.03
3 завдання: 7.03-11.03
4 завдання:12.03. -16.03
5 завдання:17.03.-21.03

Завдання буде містити в собі декілька запитань. Відповіді на які учасники можуть знаходити в додаткових ресурсах, памятаючи звичайно про БЕЗПЕЧНИЙ пошук в Інтернеті, протягом вказаного часу. До кінця останнього у заданні дня потрібно надіслати відповідь на електрону адресу 

Веб - квест


Новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти грунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і дяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту  базової і повної загальної середньої освіти. Однією з нагальних проблем освітнього простору є урізноманітнення навчального процесу, активізація пізнавальнї діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів.Це потребує впровадження новітніх форм, методів та технологій навчання. Однією з таких сучасних технологій є квест-технологія, яка допомагає учню знаходити необхідні відомості, піддавати їх аналізу, систематизувати, вирішувати поставлені задачі, розвивати пізнавальну діяльність та формувати ключові компетентності.
      Квест - це ігрова технологія, яка має чітко поставлене дидактичне завдання, ігровий задум, має керівника, чіткі правила та реалізується з метою засвоєння та поглиблення учнями знань та вмінь.

1 коментар: