Фізика

"Є бажання - будуть можливості. Будуть дії - з'явиться результат..."

31 жовтня у Сокальській ЗШ І-ІІІ ст №4 відбулося  засідання проблемного формування вчителів фізики. Учасники розглядали особливості застосування компетентнісного підходу при викладанні фізики. Ольга Богданівна Айриш провела практикум по даній темі на якому всі присутні змогли показати власне бачення компетентнісного підходу та шляхи розвитку навичок учнів. Наголосила на важливості фізичного експерименту для розвитку навичок учнів. Олеся Білик розповіла про STEM освіту. – сучасний підхід до навчання, що поєднює природничі науки, технологію, інженерію, та математику.

Цікаві статті:

На наступному засіданні ми обговорювали Інноваційний проект "Я - дослідник"
       Сучасний стан розвитку освіти вимагає формування ключових компетентностей учнів, одна з яких - вміння навчатися упродовж життя, яке розвивається завдяки стимулювання розвитку природної потреби дитини до дослідження та вивчення всього нового, формування навичок спостереження, вміння визначати проблему, формулювати гіпотезу, аналізувати й робити висновки. Навчально-дослідницька діяльність змінює акценти освітньої діяльності: засвоєння знань, вмінь і навичок, що в умовах глобальної інформатизації надзвичайно швидко втрачають актуальність, не може бути самоціллю, в той час як дослідницькі навички та досвід, набуті у процесі навчання в школі, сприятимуть прискоренню адаптації молоді до мінливого соціальноекономічного життя. Формування дослідницьких компетенцій учнів закладів загальної середньої освіти відбувається через: - принципово нове цілепокладання у педагогічному процесі; - запровадження наскрізного STEM-навчання, компетентнісно орієнтованих форм і методів навчання, діяльнісного підходу; - застосування педагогами методу навчально-дослідних завдань як на уроці, так й у позаурочній роботі, що дозолить органічно інтегрувати знання, навички з різних областей, застосовувати їх на практиці, спонукати учнів до генерування нових ідей та пошуку шляхів їх реалізації; - створення педагогом інноваційного освітнього середовища, в якому відбувається дослідження реальних проблем через упровадження та активне застосування інновацій; - надання учням ініціативи у створенні власної траєкторії навчальнопізнавальної діяльності, виховання учня-дослідника з системним типом мислення. 
Більше про проект та його завдання на сайті: 

Інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня «Я — дослідник»


Дистанційний урок
"Таксономія навчальних цілей та результатів навчання Б.Блума"


Під час дистанційної роботи маємо можливість ознайомитися з даними статтями, добавити у коментарях нові цікаві статті.До наступного засідання (період для роброти лютий-березень) підготувати компетентнісно зорієнтоване завдання чи урок або ж елемент уроку з метою формування і перевірки рівня предметних, міжпред- метних і ключових компетенцій (компетентностей). 
















Немає коментарів:

Дописати коментар