Доброго дня, учасники!.
Критерії оцінювання начальних досягнень
Розпочнемо онлайн консультацію.
Методичні рекомендації Математика.
27-29 серпня 2019 року
- висловлено поради вчених академії щодо реалізації концепції «Нова українська школа», нових освітніх і навчальних програм;
- подано коментарі до змісту нових підручників для 2, 6 та 11 класів,що запроваджуються цього навчального року;
- ознайомлено освітян із новітніми результатами науково-педагогічних досліджень.
Хочу нагадати відповідність програм. Для 5-10 класів залишаються
чинними минулорічні рекомендації згідно оновлених програм. 11 клас продовжить
вивчення нової програми за двома рівнями - стандарту та профільного. Нові навчальні програми було укладено на компетентнісній основі.
Розставлені наголоси на формування практичних навичок для подальшого їх
застосування в реальному житті замість опрацювання великого об’єму теоретичного
матеріалу без можливості його застосування на практиці.
Рівень стандарту
Нова навчальна програма з математики (Алгебра та
початки аналізу та геометрія) для учнів 10-11 класів закладів загальної
середньої освіти (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/matematika.-riven-standartu.docx) розрахована на 3 години на тиждень. Вивчаються 2
окремих предмета: «Алгебра і початки аналізу» та «Геометрія». У І семестрі 10
класу виділяється 2 години на геометрію та 1 година на алгебру і початки аналізу,
у ІІ семестрі навпаки – 1 година на геометрію та 2 години на алгебру і початки
аналізу. Разом на вивчення алгебри і початків аналізу відводиться 54 години
протягом року, а на геометрію 51 година.
У
кінці кожної теми з алгебри і початків аналізу та з геометрії вчитель проводить
тематичне оцінювання. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види
навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми крім
оцінок за ведення зошита.
Семестрове
оцінювання здійснюється на підставі тематичного окремо з алгебри і початків
аналізу і окремо з геометрії. Типовою освітньою програмою закладів загальної
середньої освіти ІІІ ступеню передбачене оцінювання учнів 10-11-х класів з
математики. Семестрова оцінка з математики виводиться як середнє арифметичне
семестрових оцінок з двох математичних курсів (алгебри і початків аналізу та
геометрії) та здійснюється округлення до цілого числа. (Наприклад,
учень/учениця має семестрові оцінки 8 з алгебри і початків аналізу і 9 з
геометрії. Тоді середнє значення становитиме (8+9):2=8,5≈9. Отже, семестрова
оцінка з математики – 9). Семестрова оцінка з математики виставляється
без дати до класного журналу на сторінку з алгебри і початків аналізу в колонку
з надписом «І семестр. Математика», «ІІ семестр. Математика» та на сторінку
зведеного обліку. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню відповідно до «Інструкції
з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03 червня 2008 року № 496.
Коригована семестрова оцінка з математики виводиться як середнє арифметичне
скоригованих семестрових оцінок з двох математичних курсів (алгебри і початків
аналізу та геометрії) та здійснюється округлення до цілого числа за наведеним
прикладом. Виставляється коригована семестрова оцінка з математики на сторінку
з алгебри і початків аналізу.
Річне
оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових
оцінок з математики. Річна оцінка з математики виставляється на сторінку з
алгебри і початків аналізу в стовпчик з надписом «Річна. Математика». На
сторінку зведеного обліку навчальних досягнень учнів річна оцінка з математики
виставляється у стовпчик «Математика».
Можливе виділення додаткових годин із варіативного
складника навчального плану. Розподіл додаткових годин між алгеброю та
початками аналізу і геометрією залишається на розсуд вчителя. Додаткові години
поповнюють години резерву. У свою чергу, години резерву вчитель, на власний
розсуд може витрачати на систематизацію та повторення матеріалу на початку та в
кінці року, збільшення кількості годин на кожну із вказаних тем, зокрема для
внесення змін до орієнтовного календарно-тематичного плану.
Колеги! Як ви вирішували минулого року таке питання:
Як сказано в рекомендаціях "Семестрова оцінка з математики виставляється без дати до класного журналу на сторінку з алгебри і початків аналізу в колонку з надписом «І семестр. Математика»". Чи ставили ви оцінку за алгебру і за геометрію? А потім І семемтр. Математика. Чи робили підсумковий урок? Де виписувати оцінку за семестр за геометрію?Критерії оцінювання. Оцінювання. Наказ МОН від 21.08.2018 р. №1222
Домашні завдання. Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651)
Без змін ведення журналів. Інструкція з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Ще декілька пам'яток
Теорія без практики мертва чи безплідна, практика без теорії неможлива чи згубна. Для теорії потрібне головним чином знання, для практики, крім того, і вміння.
А можете добавити ще і фотографії з останніх засідань???
ВідповістиВидалитиДобре
ВідповістиВидалитиФото з останніх засідань розміщені на сторінці Освіта Сокальщини. Вісник Сокальського районного методичного кабінету. (Фейсбук)
Видалитидякуємо за інформацію
ВідповістиВидалитиЯк правильно має ворішуватися дане вище запитання.?
ВідповістиВидалитиМене теж цікавить це питання
ВідповістиВидалитиВ пояснювальній записці написано : "Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного окремо з алгебри і початків аналізу і окремо з геометрії. Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню передбачене оцінювання учнів 10-11-х класів з математики. Семестрова оцінка з математики виводиться як середнє арифметичне семестрових оцінок з двох математичних курсів (алгебри і початків аналізу та геометрії) та здійснюється округлення до цілого числа. (Наприклад, учень/учениця має семестрові оцінки 8 з алгебри і початків аналізу і 9 з геометрії. Тоді середнє значення становитиме (8+9):2=8,5≈9. Отже, семестрова оцінка з математики – 9). Семестрова оцінка з математики виставляється без дати до класного журналу на сторінку з алгебри і початків аналізу в стовпчик з надписом «І семестр. Математика», «ІІ семестр. Математика» та на сторінку зведеного обліку. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03 червня 2008 року № 496. Коригована семестрова оцінка з математики виводиться як середнє арифметичне скоригованих семестрових оцінок з двох математичних курсів (алгебри і початків аналізу та геометрії) та здійснюється округлення до цілого числа за наведеним прикладом. Виставляється коригована семестрова оцінка з математики на сторінку з алгебри і початків аналізу.
ВідповістиВидалитиРічне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок з математики. Річна оцінка з математики виставляється на сторінку з алгебри і початків аналізу в стовпчик з надписом «Річна. Математика». На сторінку зведеного обліку навчальних досягнень учнів річна оцінка з математики виставляється у стовпчик «Математика»."
Тобто для того, щоб виставити семестрову оцінку з математики, слід попередньо виставити семестрові оцінки з алгебри і геометрії на відповідних сторінках журналу
Тобто на сторінці алгебри буде стояти дві семестрові оцінки?
Видалититак: 1семестр, скоригована, 1семестр.математика, скоригована
ВидалитиДякую)))
Видалитидякуємо за інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію! Бажаю міцного здоров'я і високих досягнень!
ВідповістиВидалитиІ вам дякую за спілкування)
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякуємо за інформацію
ВідповістиВидалитиМарія Климчак 21 серпня 2019 р. о 12.50
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію.Бажаю здоров'я,щастя, творчих досягнень та невичерпної енергії.
Дякую за інформацію!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію
ВідповістиВидалитиДякуємо за консультацію
ВідповістиВидалитиХлівчанська школа. Олеся Іванівна , щиро дякуємо за онлайн консультацію. Дуже вдало підібрана форма семінару. З повагою Галина Петрівна та Людмила Павлівна.
ВідповістиВидалитиДякую за онлайн - семінар. Дуже зручно та практично.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію,зручно і практично.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію. Дуже зручно.
ВідповістиВидалити